Content Marketing

ZOEKMACHINE WAARDIGE CONTENT LATEN MAKEN WAARMEE U ECHT GEVONDEN WORD. 

Content Marketing

Wij bouwen conversiegerichte websites voor bedrijven, zzp-er en overheidsinstanties en maken deze goed vindbaar ®

Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring met het maken van zakelijke websites. Dankzij deze jarenlange ervaring kunnen wij u helpen met het maken van een professionele bedrijfswebsite die uw bedrijf verder gaat brengen. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat de website SEO geoptimaliseerd is. Search Engine Optimization (SEO) is het proces waarbij een website geoptimaliseerd wordt met als doel hoger in resultaten van zoekmachines te belanden. Met een website die SEO geoptimaliseerd is, is de kans groter dat mensen via zoekresultaten op uw website terecht komen. Natuurlijk zal de website ontworpen worden aan de hand van uw wensen en behoeften.

Komt u er niet helemaal uit wat het beste zou zijn voor uw website, adviseren wij u graag. We kunnen bij het ontwerpen van de website marketinguitingen die u via de website wilt doen meenemen. We zorgen dan dat de nieuwe website hier zo goed mogelijk op aansluit. Uw nieuwe zakelijke website kan al binnen 1 week online staan. Daarnaast zorgen we natuurlijk dat deze responsive en goed te bekijken is op alle apparaten.

Websites en content marketing

Naast linkbuilding en het SEO optimaliseren van de website is ook content marketing van groot belang voor de vindbaarheid van uw website. Het is belangrijk regelmatig nieuwe content toe te voegen aan de website. Content marketing is een vorm van marketing waarbij het bieden van relevante informatie voor uw doelgroep centraal staat. Door het bieden van relevante content, waar de klant echt iets aan heeft, groeit het vertrouwen in en de binding met uw organisatie. Vooral in B2B marketing zie je deze vorm van marketing steeds vaker terugkomen. Dit komt doordat in de B2B markt het opbouwen van een langdurige relatie erg belangrijk is. Content marketing helpt de B2B marketeer om deze relaties met klanten op te bouwen.

Met een goede content marketing strategie kan uw bedrijf zich nog verder profileren en verbetert uw bedrijfsimago. Content marketing is een vorm van inbound marketing. Inbound marketing gaat ervan uit dat klanten je moeten vinden op momenten en plekken waar ze zelf voor kiezen. Zorg dat de content op uw website aansluit bij de behoeften van uw doelgroep. Zij zullen u dan zelf vinden wanneer zij u nodig hebben. Wanneer een prospect meerdere keren op uw site terecht is gekomen wanneer hij iets zoekt, zal hij sneller overwegen een zakelijke dienst of product af te nemen. Voor een goede content markting strategie is het belangrijk te beginnen met een analyse. Wat is het doel? Waarom valt uw keuze op content marketing? Denk ook na over uw ideale klant en zijn wensen en behoeften. Ga na hoe de producten of diensten van uw bedrijf aan deze behoeften kunnen voldoen. Aan de hand van deze informatie ga je nadenken over de beste vorm en inhoud van content. Ondersteun content met feiten, statistieken en betrouwbare (wetenschappelijke) bronnen. Zorg dat de website consequent wordt aangevuld met nieuwe content. Een regelmatige toestroom van nieuwe content is de beste manier om alles uit content marketing te halen.

Return of Investment

Het creëren en plannen van content is iets waar veel tijd in gaat zitten. Het proces begint met het doen van een uitgebreid onderzoek en is eigenlijk nooit klaar. Constant moeten trends en ontwikkelingen in de markt gemonitord worden. Zijn er belangrijke ontwikkelingen die relevant kunnen zijn voor uw doelgroep dan moet daar snel content over gemaakt worden. Ondanks de kosten blijkt dat bijvoorbeeld in de Verenigde Staten meer dan 90% van de B2B marketeers inzet op deze vorm van marketing. Er moet dan ook een duidelijke content marketing ROI (return of investment) zijn. Bedrijven zouden er immers niet massaal op inzetten als de investering zich niet zou terugbetalen.

Om de ROI te kunnen bepalen is het allereerst belangrijk dat de resultaten over een langere periode gemeten worden. Gebruik hiervoor een website als Google Anlytics om te achterhalen welke soort content het meeste bezoekersverkeer en acties bij gebruikers oplevert. Content marketeers die een blog publiceren hebben 13 keer zoveel kans op een positieve content marketing ROI. Ook denkt 78% van de marketing managers dat originele content de toekomst van marketing is.

Het is dus wel duidelijk dat een goede website in combinatie met een duidelijke content marketing strategie de positie van uw bedrijf in de toekomst kunnen versterken. Twijfel niet langer over die investering en ga samen met ons aan de slag voor uw nieuwe website. Samen kunnen wij ervoor zorgen dat uw bedrijf klaar is voor de toekomst.

Content marketing inzetten op jouw website 

laten we kop koffie dringen en je plannen bespreken

NEEM CONTACT OP 

Kom in contact

Wil je weten wat wij nog meer voor jouw en je website kunnen betekenen? Durf jij het aan ons uit te dagen voor een vervolg project! maak een afspraak.

6 + 2 =

Adress

Doddendaal 62,
1082XW Amsterdam

Telefoon

020 21 57 020